Adminisztrátort keresünk

A Tempus Közalapítvány pénzügyi monitoring csoportja adminisztrátor munkatársat keres.

A pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra), 1 éves határozott idejű (hosszabbítható) munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest
Az állás betölthető: 2017. október elejétől

Főbb feladatok:

  • Ellenőrzések adminisztratív előkészítése és nyomonkövetése.
  • Pénzügyi és szakmai dokumentumok, szerződések iktatása, rendszerezése, határidők nyomonkövetése.
  • bírálati és ellenőrzési folyamatok naprakész vezetése adatbázisban.
  • Ellenőrzési jegyzőkönyvek, emlékeztetők, kiértesítő levelek készítése.
  • Belső határidők követése, az ellenőrzési folyamatra fordított időtartamok monitorozása.
  • Helyszíni ellenőrzések, rendezvények és tárgyalások megszervezése.
  • Kimutatások, statisztikák összeállítása.

Elvárásaink:

  • érettségi,
  • legalább 2 év adminisztratív irodai munkatapasztalat,
  • magas szintű MS Office szoftverismeret (Word, Excel, Outlook),
  • precizitás,
  • jó kommunikációs és íráskészség,
  • megbízható, felelősségteljes, önálló munkavégzés,
  • kiváló együttműködési készség.

Előnyt jelent:

  • pályázatkezelésben szerzett munkatapasztalat.

Amit kínálunk:

  • korrekt, rendszeres jövedelem, cafetéria juttatás,
  • fejlődést, tanulást támogató kultúra,
  • pozitív munkahelyi légkör és jó irodai munkakörülmények,
  • stabil szervezeti háttér.

Magyar nyelvű önéletrajzát motivációs levéllel és fizetési igény megjelölésével folyamatosan, legkésőbb 2017. szeptember 24-ig várjuk.