Átláthatóság, átjárhatóság, hordozhatóság az oktatási rendszerekben

TKA disszeminációs füzetek 49.

2015 | Disszeminációs füzetek

A tartalomból: 

  • Az egész életen át tartó tanulás megvalósulását támogató európai fejlesztési folyamatok
  • Miért van szükség a tagállamok oktatási rendszereinek összehangolására?
  • A Magyar Képesítési Keretrendszer bevezetése
  • Tanulási eredmények alapú gondolkodás – mit jelent ez a gyakorlatban?
  • Törekvések az átláthatóság növelésére és az előzetes tudás elismerésére
  • Újabb lépés a Készségek, Kompetenciák, Képesítések és Foglalkozások Európai Osztályozása (ESCO) fejlesztési folyamatában
  • Hogyan tehetők átláthatóvá a képesítések és a végzettségek rendszer szinten?
  • Készségekről és végzettségekről az Europass dokumentumokban
  • Europass dokumentumok a HR-esek szemével 2015-ben

A kiadvány pdf formátumban itt letölthető (13,8 Mb)