Minőségi Mobilitás

Tapasztalatcsere tanulási eredmények írásáról, értékeléséről és beszámításáról

Időpont: 2017.06.09. 9:30-15:00
Helyszín: Tempus Közalapítvány 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1. Greenpoint Irodaház, 6.emelet (Athén terem)

Tisztelt Intézményvezető, Tisztelt Koordinátor!

Örömmel értesítjük, hogy 2017. június 9-én, pénteken megrendezésre kerül az ECVET(Európai Szakoktatási és Szakképzési Kreditrendszer) mobilitási haladó szeminárium, egy konzultációs műhellyel, melyre intézményük képviselőjét szeretettel várjuk. 

Jelentkezési feltételek: a konzultációs műhelyre jelentkező intézmények már részt vettek a korábban megrendezett kezdő ECVET szemináriumok valamelyikén  így ezen az alkalmon már az azóta felgyűlt tapasztalataikat cserélhetik ki a mobilitási gyakorlatok tanulási eredmény alapú szervezésében

Mivel az Erasmus+ Mobilitási projektek pályázatban már le kell írni a projekt során elsajátítandó tanulási eredményeket, ezért a műhelyen a tanulási eredmények írására és értékelésére, a már meglévő folyamatszabályozó dokumentumokra és nem utolsó sorban a beszámításra fókuszálunk.

Tesszük ezt:

  • konkrét mobilitási gyakorlatok tanulási eredményeinek vizsgálatával
  • az Önök projektjeiben szereplő tanulási eredmények önelemzésével
  • értékelési, mérési kritériumok, kritériumszintek és módszerek felállításával
  • a beszámítás mechanizmusainak és dokumentumainak vizsgálata segítségével.

Jelen konzultációs műhely lehetőséget ad tanulási eredmények írásában, értékelésében és elismerésében összegyűlt tapasztalataik kicserélésére, ezért intézményvezetők, szakoktatási vezetők és projektkoordinátorok szakmai tapasztalatára számítunk. Egy intézményből, több résztvevő is jöhet, hogy több szemszögből is körüljárjuk a témát.

Annak érdekében, hogy valós példákkal dolgozzunk, szeretnénk kérni Önöket, hogy meglévő gyakorlataikat, példáikat a tanulási eredmény alapú munkaprogramra (idegen nyelven vagy magyarul), annak értékelésére és/vagy beszámítására, hozzák magukkal. Így a szeminárium során valós példákkal dolgozunk majd és konkrét, célzott segítséget igyekszünk adni. KONKRÉT tanácsokat csak a műhelyre elhozott dokumentumok alapján tudnak adni egymásnak illetve a műhely vezetője Dr. Farkas Éva is ezek alapján tudja a műhelymunkát segíteni.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Regisztrációikat a beérkezések sorrendjében a férőhelyek függvényében (maximum 34 fő), legkésőbb május 26-ig tudjuk elfogadni.

Utolsó módosítás: 2017.06.02.

HIBA

Kérjük, töltse ki a kötelező mezőket.


HIBA

Az e-mail cím formátuma nem megfelelő. Kérjük, hogy a mezőbe csak egy e-mail címet írjon, és regisztrációja elküldése előtt győződjön meg róla, hogy a formátum helyes.


HIBA

Ezzel az e-mail címmel már regisztrált rendezvényünkre. A jelentkezés elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.


Rendszerünk rögzítette a regisztrációját, melynek elfogadásáról néhány napon belül e-mailben értesítjük.

Üdvözlettel,
Tempus Közalapítvány