Beküldve | 2016-01-25 15:13:31 |
Tanár neve | Tüll Krisztina |
Témakör | Idegen nyelv |
Fejlesztett kulcskompetenciák | Idegen nyelvi kommunikáció |
Célcsoport
Korosztály szerint | általános, nem korcsoporthoz kötött |
Munkaforma | tanulócsoport |
Hol ismerte meg a gyakorlatot | Oxford, Lake School of English |
Milyen keretek között ismerte meg a gyakorlatot? | Erasmus+ |
Összegyűjtünk néhány képet, térképrészletet, jegyet, stb., és vagy felragasztjuk őket egy A/4-es lapra, vagy laminálóval készítünk egy kollázst. Kiscsoportokban vagy párokban a hallgatók megpróbálják a képek alapján rekonstruálni az utazás történetét. Ezután a kollázsokat kitesszük a falra, és a párok/csoportok felolvassák történeteiket. A többiek megpróbálják kitalálni melyik képhez melyik story tartozik. Lehetséges folytatás, amikor a hallgatók otthon maguk készítenek egy kollázst egy valós útjukról és írják meg hozzá az úti beszámolót. Picture collages: We collect a few small pictures, tickets, maps, etc. We either laminate all of them together, or glue them all on an A/4 sheet randomly as a kind of collage. Students - working in pairs or small groups - create a story based on their collage. Then collages are displayed on the wall and stories are read out loud. The rest of the class guesses which story goes with which collage. Follow-up: students at home prepare their own collages and write their own accounts of real trips.
Kulcsszavak a módszertani ötlethez
Auditív készségek |
Vizuális készségek |
Szóbeli szövegértés, szövegalkotás |
Írásbeli szövegértés, szövegalkotás |
Önálló tartalom és információgyűjtés, feldolgozás |
Asszociatív gondolkodás |
Kreatív gondolkodás |
Önálló munkaszervezés |
Kooperatív megközelítés |
Projektszerű megvalósítás |
Játék |
Csoportdinamika kialakítása