Alma a fán – Vedd észre, tervezd meg, tudatosítsd!

2019.10.24.

Rendezvény | Köznevelés, Felsőoktatás, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Ifjúság

Nemformális és informális tanulási eredmények tervezése és mérése a gyakorlatban – a Tempus Közalapítvány délutáni szakmai rendezvénysorozata az érintett szereplők számára.

Az évek óta népszerű Alma a fán pedagógusműhely-sorozathoz kapcsolódva ismét várjuk az inspirálódni és tudásukat megosztani vágyó projektgazdákat - ezúttal az oktatás bármely szintjéről - egy olyan műhelyre, melynek alkalmával egy délután alatt olyan számukra fontos témákat dolgozunk fel, amelyekhez a mindennapok során kevés útmutatást kapnak.

„Vedd észre, tervezd meg, tudatosítsd!”
A nemformális és informális tanulás eredményeinek tervezése és mérése

Időpont: 2019. november 7. csütörtök, 15:00-18:00
Helyszín: Tempus Közalapítvány (1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1. 6. emelet, Brüsszel terem)
Kiket várunk a rendezvényre: Erasmus+ KA1 és KA2 projektek képviselőit, bármely oktatási szektorból

Jelentkezés: Bár a műhelymunka szerves része az aznap 10:00–kor kezdődő A tanulás rejtett színterei - nemformális tanulási módszerek az Erasmus+ projektekben című szakpolitikai szemináriumnak, az érdeklődőknek lehetőségük van külön és egyben is regisztrálni az esemény szeminárium és műhelymunka részére. A rendezvényeken való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

A műhelymunkán a maximális létszám 60 fő, a jelentkezések elfogadása a regisztráció sorrendjében történik (túljelentkezés esetén ez alól kivételt jelenthet, ha egy intézményből aránytalanul sok jelentkező van).

A műhely célja, hogy gyakorlatban alkalmazható, használható tudást nyújtson a nemformális és informális tanulás eredményeinek megtervezéséhez és méréséhez az Erasmus+ programban érintett minden oktatási szektor képviselője számára.

Az aktivitásra és közös gondolkodásra épülő műhelymunka példákkal, gyakorlatokkal illusztrált módszertani támogatást nyújt a tanulói és tanári mobilitási programok tanulási eredmény alapú megtervezéséhez és értékeléséhez. A résztvevők megismerik a tanulási eredmény alapú szemlélet lényegi elemeit, és a saját praxisukban azonnal alkalmazható ismereteket, ötleteket, inspirációkat kapnak és osztanak meg egymással mobilitási programjaik tudatosabb megtervezéséhez, a mobilitás során elsajátított tanulási eredmények értékeléséhez és láthatóvá tételéhez.

Ízelítő a programból:

  • A tanulási eredmény alapú szemlélet alkalmazásának előnyei és lehetőségei a mobilitási projektekben (Farkas Éva, egyetemi docens, felnőttképzési szakértő)
  • Műhelymunka - Az interaktív műhely során a résztvevők megismerhetik a tanulási eredmények tervezésének folyamatát és a tervezett tanulási eredmények mérésének eszközeit. A folyamat elemeit és az eszközöket a gyakorlatban is kipróbálhatják.

A részletes program és a regisztrációs űrlap elérhető ezen az oldalon >>

Jelentkezni legkésőbb 2019. november 4-ig, illetve a szabad helyek függvényében lehet. A műhelymunkára kb. 60 főt várunk, amint a regisztráltak száma eléri a 60 főt, a regisztrációt lezárjuk.

Az eseménnyel kapcsolatban Csernovitz Adél szenior koordinátornál érdeklődhet: adel.csernovitz{kukac}tpf.hu 

Utolsó módosítás: 2019.10.29.