Az ügyfélkapcsolati csatornáink (email, telefon, személyes ügyfélszolgálat) átalakítása

2020.03.11.

Hír | Ifjúság, EU, Önkormányzatok, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Civil szervezet, Köznevelés, Felsőoktatás

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a COVID-19 koronavírus okozta járványveszély miatt több ponton módosult az ügyfélkapcsolataink működése.

  • A személyes ügyfélszolgálat offline formája - 2020. március 11. óta, visszavonásig - szünetel. Kérjük, a kérdéseiket elsősorban emailben vagy telefonon tegyék fel az alábbi telefonos vagy email elérhetőségeinken.
  • Ha nehezen igazodnak el a Tempus Közalapítvány által kezelt pályázatok között, vagy speciális ügyben szeretnének bővebb felvilágosítást, akkor lehetőségük van személyes tanácsadás kérésére is, amelyet a járványhelyzetre való tekintettel online formában tartunk. Ez azonban előzetes bejelentkezést és időpont egyeztetést igényel. Kérjük, ehhez töltsék ki az alábbi kapcsolat felvételi űrlapot, amelynek alapján munkatársunk hamarosan felveszi Önökkel a kapcsolatot. A Tempus Közalapítvány felé történő kapcsolatfelvétellel Ön megismerte és elfogadja a vonatkozó adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.
  • Átalakítottuk a telefonközpontunkat és a telefonos menürendszert. Ennek pozitív hatása, hogy a beérkező hívásaik egy gombnyomás segítségével eljuthatnak az ügyfélszolgálati számainkra.
  • A telefonközpont átalakításai miatt javasoljuk, hogy hívják a programokkal kapcsolatos ügyfélszolgálati számokat. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre és segítenek eljutni a megfelelő munkatárshoz.

Ügyfélszolgálati munkatársaink elérhetőségeit ezen az aloldalon találják.

Kérjük, kövessék figyelemmel a koronavírusjárvány kapcsán létrehozott tájékoztató oldalunkat.

A személyes ügyfélszolgálataink újbóli működéséről, illetve a munkatársaink elérhetőségének változásairól a későbbiekben is tájékoztatjuk Önöket. Szíves türelmüket köszönjük.

Utolsó módosítás: 2021.01.14.