Hátrányos helyzetű tanulók részvétele az Erasmus+ köznevelési projektekben - kérdőív
2020.11.25.
Hír | Köznevelés
Milyen akadályai lehetnek a hátrányos helyzetű tanulók Erasmus+ köznevelési projektekbe történő bevonásának? Köszönjük, ha Ön is kitölti kérdőívünket, és megosztja velünk a témával kapcsolatos tapasztalatait!
Az Európai Bizottság kiemelt célként kezeli a társadalmi befogadás erősítését, mely ennek nyomán hangsúlyosan jelenik meg az Erasmus+ Program alapelvei között is. A hátrányos helyzetű csoportok számára különösen nagy fejlődési potenciált jelenthet a Programba történő bekapcsolódás, azonban sok esetben a projektekben való részvételük nehezített, a projektmegvalósítók számára kihívást jelent a rászoruló csoportok integrálása a mobilitásokba vagy egyéb projekttevékenységekbe.
A köznevelési szektorban a különböző szociális hátrányokkal küzdő tanulók inklúziójának megvalósulása szintén sok elméleti és gyakorlati kérdést vet fel, így annak érdekében, hogy a jövőben minél több gyermek számára tárulhasson ki a világ és minél többek profitálhassanak az Erasmus+ nyújtotta lehetőségekből, szeretnénk mélyebben megismerni azokat az akadályokat, amelyek a sikeres integráció útjában állhatnak.
Kérjük, hogy az alábbi, rövid kérdőív kitöltésével ossza meg velünk meglátásait, tapasztalatait a hátrányos helyzetű tanulók Erasmus+ projektekbe történő bevonását illetően!
Együttműködését előre is köszönjük!
Utolsó módosítás: 2020.11.27.