Technikai hiba miatti sikertelen Erasmus+ pályázati űrlap benyújtása

2021.05.17.

Pályázat | Szakképzés, Felnőtt tanulás, Köznevelés

Teendők sikertelen benyújtás esetén, amennyiben a május 18. 12:00 órai beadási határidővel kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel.

Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az 

2021. május 18. déli 12.00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel, a webes űrlapon elkészített pályázatot technikai hibák miatt nem tudják benyújtani a fenti határidőig, akkor a hivatalos pályázati határidő lejártát követő két órán belül (azaz 2021. május 18., 14.00 óráig) e-mailen keresztül jelezhetik az irodának a sikertelen benyújtás tényét. 

Az e-mailnek tartalmaznia kell:

  1. a pályázó intézmény nevét, a projekt címét;
  2. a felmerült technikai hiba részletes leírását;
  3. webes űrlapon kitöltött pályázat pdf formátumban lementett példányát;
  4. minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kíván;
  5. a rendszer által adott hibaüzenet képernyőképét (printscreen) (csatolva, jpg formátumban). 

A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatukat a KA1@tpf.hu e-mail címre küldhetik. Ez az e-mail cím 2021. május 18-án 12.00 és 14.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.

Üdvözlettel:
Tempus Közalapítvány

Utolsó módosítás: 2021.05.21.