Technikai hiba miatti sikertelen Erasmus+ KA2 pályázati űrlap benyújtása

2021.05.20.

Pályázat | Ifjúság, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Köznevelés, Felsőoktatás

Teendők sikertelen benyújtás esetén, amennyiben a május 21. 18:00 órai beadási határidővel kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel.

Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az 

2021. május 21. 18:00 órai benyújtási határidejével kapcsolatban központi rendszerproblémák merülnének fel, emiatt a webes űrlapon elkészített pályázatot technikai hibák miatt nem tudják benyújtani a fenti határidőig, akkor a hivatalos pályázati határidő lejártát követő 24 órán belül (azaz 2021. május 22., 18.00 óráig) e-mailen keresztül jelezhetik az irodának a sikertelen benyújtás tényét. 

Az e-mailnek tartalmaznia kell:

  1. a pályázó intézmény/szervezet nevét, a projekt címét;
  2. a felmerült technikai hiba részletes leírását;
  3. webes űrlapon kitöltött pályázat pdf formátumban lementett példányát;
  4. minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kíván;
  5. a rendszer által adott hibaüzenet képernyőképét (printscreen) (csatolva, jpg formátumban). 

A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatukat a szakképzés, köznevelés és felnőtt tanulás területénKA2@tpf.hu e-mail címre küldhetik. Ez az e-mail cím 2021. május 21-én 18.00 és 2021. május 22-én 18.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.

A webes pályázati felület technikai hibája esetén pályázatukat az ifjúság területén a palyazatok_ifjusag@tpf.hu e-mail címre küldhetik. Az ifjúsági pályázatok tekintetében az alábbi linken érhető el részletes tájékoztatás: https://erasmusplusz.hu/a-palyazat-benyujtasa#technikai-hiba

Utolsó módosítás: 2021.05.21.