Hír | Ifjúság, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Köznevelés, Felsőoktatás

Elindult a „Keressük az Erasmus35 arcait!” felhívásunk facebookos közönségszavazása – hamarosan eldől, ki lesz a 35 éves Erasmus+ program közönségdíjas arca.

Rendezvény | Ifjúság, EU, Önkormányzatok, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Civil szervezet, Köznevelés, Felsőoktatás

Ismerje meg 2022 nívódíjas Erasmus+ projektjeit, valamint a társadalmi befogadás témájában született kiemelkedő kezdeményezéseket, eredményeket. Várjuk az Erasmus+ konferencián!

Hír | Ifjúság, EU, Önkormányzatok, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Civil szervezet, Köznevelés, Felsőoktatás

Az Európai Nyelvi Díjat is átadták a Tempus Közalapítvány kihelyezett kuratóriumi ülésén, 2022. április 21-én, a Szegedi Tudományegyetemen. Az eseményen Dr. Hankó Balázs, felsőoktatásért felelős helyettes államtitkár is részt vett.

Hír | Ifjúság, EU, Önkormányzatok, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Civil szervezet, Köznevelés, Felsőoktatás

A Pécsi Tudományegyetem Egészségügyi Nyelvi és Kommunikációs Intézet és partnere, a Semmelweis Egyetem Szaknyelvi Intézete április 21-én, a Tempus Közalapítvány kihelyezett kuratóriumi ülésén, a Szegedi Tudományegyetemen vették át a díjat.

Hír | Ifjúság, EU, Önkormányzatok, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Civil szervezet, Köznevelés, Felsőoktatás

A Tempus Közalapítvány által kezelt programokkal kapcsolatban minden információ egy helyen elérhető honlapunkon.

Pályázat | Ifjúság, Szakképzés, Felnőtt tanulás, Köznevelés, Felsőoktatás

A Tempus Közalapítvány pályázatot hirdet tapasztalt szakemberek számára pályázatok bírálatában való részvételre köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés és ifjúsági területen.

Magazin | Szakképzés, Felnőtt tanulás, Köznevelés

Az Erasmus+ program keretében megvalósuló képzési és együttműködési tevékenységek (Training and Cooperation Activities: TCAs) újonnan bevezetésre került formái a hosszú távú együttműködések (Long-term Activities: LTAs), melyek több évre szóló stratégiai keretet biztosítanak egy-egy szakpolitikai terület feltárására (pl. társadalmi befogadás és hozzáférés, fenntarthatóság, digitalizáció stb.) azzal a céllal, hogy hatást gyakoroljanak a program és az általuk kezelt szakpolitika területére.

Magazin | Felnőtt tanulás, Köznevelés

Kihívásokkal teli időszakot éltünk meg: a Covid-19 vírus által kiváltott helyzet életünk minden területére hatást gyakorolt. Nem voltak kivételek az Erasmus+ projektek sem: a kiutazások elmaradtak, a tevékenységeket digitalizálni kellett. Hogyan néztek szembe a megpróbáltatásokkal a projektmegvalósítók? Leirerné Katona Ágnes és Seressné Barta Ibolya koordinátorok mesélnek arról, hogyan lehet a nehézségek ellenére is sikeres egy projekt.