DiGreek - ez nem mítosz
Közzétéve | 2020-08-15 18:56:10 |
Ötletgazda | Horváth Anita, |
Habár kézenfekvő, az informatika osztályokkal való munka a projektben, cél volt az is, hogy kihasználva a szakképző iskola adta lehetőségeket, miniprojektekkel több terület, akár másik szakképző intézmény tanulói is bekapcsolódjanak a munkába és fejlesztésbe. A bekapcsolódó osztályok a saját, leendő szakmájuknak megfelelő feladatokat oldottak meg digitális környezetben.
A digitális tanrendre való váltás némiképp módosította ezt. Habár egyes célok, mint például a felfedező tanulás és a képességfejlesztés intenzívebbé tudott válni, az élményközpontúság sajnos csorbult. A karantén idején azonban új cél volt, hogy: minél több, minél izgalmasabb feladat kovácsolja össze a projekt résztvevőit, legyőzve le a fizikai távolságot, és csak az online térbe mozduljanak ki, ne sodorják magukat és családtagjaikat veszélybe azáltal, hogy az utcán mászkálnak. Utazzanak csak virtuális keretek között - ott viszont szabadon.
A projekt tartalmát tekintve az álláskereséstől az irodai csapatmunkán keresztül a nyaralásszervezésig és megvalósításig minden terület lefedésre került egy vezérszálra felfűzve. (részletek később)
Résztvevő évfolyamok 9-felnőttoktatásban résztvevőkig gazdasági informatikus, női szabó, művészeti és logisztikai szakterület tanulói saját és partnerintézményből több, mint 100 tanuló.
A projekt időtartamát tekintve 2020. február 15 - május 18-ig tartott kontakt és digitális formában. A tanulók számára kicsivel több, mint 60 tanórának megfelelő időt vett igénybe.
A megvalósítás oktatókkal, iskolapszichológussal, szaktanárokkal és társiskolák, illetve külső partnerek bevonásával történt.
digreek.handler.hu A további részletekért és letölthető anyagokért kérjük lépjen be