Tavasztündér nyomában

Közzétéve2023-08-15 00:00:00
ÖtletgazdaTóth Marianna, -
A projektet a tavasz témakör újszerű feldolgozása inspirálta. Legfőbb pedagógiai célja a gyermekek önbevonódásának erősítése és a képzeletük fejlesztése volt. Kiindulópontja G. Joó Katalin Tavasztündér című meséje volt, erre fűztem fel a projekt többi tevékenységét és a témához illeszthető tanulási tartalmakat. A képzelet segítségével számos lehetőség adódott a szerepjátszásra ( nyomozó, fotós, tavasztündér stb., amelyet a gyerekek nagyon élveztek és sokféle tartalommal töltöttek meg. Az alkotásra, az új ismeretek, készségek tanulására is számos lehetőséget nyújtottak a projekt tevékenységei. ( egérhasználat, vizuális eszközök, szerszámok, hangszerek használata) A digitális eszközök, tartalmak bevonása pedig tovább színesítette a projekt tartalmát. A digitális eszközök nagyon vonzóak a mai gyermekek számára, erős motiváló hatásuk van. A hagyományos módszertannal ötvözve növelik a hatékonyságot és az eredményességet. A projekt számos tevékenységéhez tudtam digitális eszközöket, tartalmakat kapcsolni. Az újszerű tartalmak vonzóak, érdekesek voltak a gyerekek számára, sikerült a projekt pedagógiai céljait megvalósítani általuk. A projekt során nemcsak a gyerekek fejlődtek, hanem saját digitális készségeim is. A Wordwall felület számomra is újszerű volt, kihívást jelentett a digitális tartalmak létrehozása, az elképzeléseim megvalósítása, formába öntése. A további részletekért és letölthető anyagokért kérjük lépjen be