Fő az egészség
Közzétéve | 2019-04-14 07:04:20 |
Ötletgazda | Hipik Angéla, |
8x45 perces miniprojekt, melynek fő célja, hogy a tanuló megismerje az ember testi-lelki egészségét fenntartó tényezőket, észrevegye, hogy a játékosság mennyire megkönnyíti a tanulási folyamatot, ill. hogy megismerje az élő természet belső rendjét.
A projekt mérföldkövei a reggeli torna, az egészséges ételekből összeállított ételkóstoló, tudatos gyógyszerhasználat címmel megtartott előadás, a symbaloo alkalmazással elkészített tanulási útvonal bejárása, szabaduló játékkal egybekötött csoportfeladatok kijelölése, interaktív csoportmunka különböző témákat érintve, bemutatóval alátámasztott produktum bemutatása és az értékelés.
A csoportos foglalkozások során a diákok írtak pályázatot, terveztek cég Logo-t, készítettek árajánlatot, elkészítették a forgalmazandó termékek kalória tartalmának táblázatát, szerkesztettek kollázst, létrehoztak digitális játékokat, megtervezték az egészséges kuckót 3D tervezőprogrammal, de megkeresték mely növény milyen hatással van az emberi szervezetre.
A projekt során digitális eszközök hada segítette a diákok és tanárok munkáját. Olyan online felületek, mint a WallaMe, Symbaloo, Learningapps, Kahoot, Canva vagy a Menti élményszerű tanulást biztosított a gimnázium valamennyi tanulójának.
A produktumok összegyűjtése az iskola e-learning felületén történt, a pályázati anyagokat pedig egy elektronikus levélben kellett csatolva elküldeni a pályázat kiírójának. A Moodle felületen számos információ állt a csapatok rendelkezésére.
Tartalmas, dolgos, élménydús programnak voltunk részesei. A további részletekért és letölthető anyagokért kérjük lépjen be